
Алтын Сапа
Ержан Қалимулдиев, «TEPLOSTIL» ЖШС негізін қалаушы және директоры
«Алтын сапа» байқауы жас компаниялар үшін өздерін бүкіл елге танытуға жақсы мүмкіндік болып табылады, сондықтан үміткерлер тізімінен бизнеске жаңадан келгендерді жиі кездестіруге болады. Бірақ олардың бірінші әрекетте танылуына және жылдам тиімді дамуына қол жеткізуі өте сирек. Сондықтан номинанттардың тізімінде жылытқыштардың үш түрі мен күшейтілген полистирол көбігінен жасалған сәндік қасбет бұйымдарын шығаратын Қазақстандағы алғашқы зауытты сәтті іске қосқан қасбеттік термопанельдер өндірісінің көшбасшысы «TEPLOSTIL» компаниясы ерекше орын алады.
Кәсіпорын құрылыс материалдары нарығына 2019 жылы қаптауға арналған жылу панельдерімен шықты. Жалдамалы орынжайдағы шағын цех, өндірістік қуаты 200 шаршы метрге жуық өнім шығарады, 12 адамдық штаты, айына небәрі бес миллион теңге айналымы және басшылықтың арманы ғана болды, бірақ бұл бос арман емес, ойластырылған стратегиялық жоспар болып шықты.
Тек бес жыл өткен соң, «TEPLOSTIL» компаниясының жетістіктерін тізіп айтсақ, құны 800 миллион теңгеден асатын аумағы 3,5 мың шаршы метр жеке зауыты, штатында 80-нен астам адам, кең тарату желісі, тәулігіне 3500 шаршы метрден астам өнім және 300 миллион теңгеге жуық айлық айналым!
Қалыптасқан қағиданы бұзушылар
«TEPLOSTIL» табысының сыры, ең алдымен, бес жыл бұрын компанияның негізін қалаушы Ержан Ибрагимұлы Қалимулдиевтің сұранысқа ие саланы тауып, елдегі халықтың кең ауқымына арналған заманауи қаптама материалдарының жалғыз өндірушісі болған зауыт ашуында. Зауыт сұранысқа ие өнімнің осы түрін шығару бойынша еліміздегі ең қуатты зауыт болып табылады. Сонымен қатар, компания тұтынушылардың қалауына қарай жылытқыш өндірісінде тас мақтаны және әртүрлі қалыңдықтағы пенополистиролды қолданатын Қазақстандағы жалғыз кәсіпорын. Жылу панельдері сапаға кепілдікті және бекіту элементін күрт арттыратын қорғаныс қабатымен жасалған. Және олар тұтынушыларға күзгі-қысқы кезеңде жылу ресурстарын 50 пайызға дейін үнемдеуге мүмкіндік береді.
Компанияда бизнесті ұйымдастыру нақты жолға қойылған, өнімді сертификаттау бар, сапа менеджментінің интеграцияланған жүйесі, әлеуметтік жауапкершілік, қаржылық жоспарлауды және дамуға инвестицияны сәтті пайдаланады.
Шын мәнінде, «TEPLOSTIL» заманауи жылу оқшаулау және сонымен бірге қасбеттің эстетикалық қаптамасы қымбат деген пікірді жоққа шығарады. Компанияның өнімдері травертин мен мәрмәр сияқты қымбат тастарды немесе импорттық қаптама кірпіштерін сатып алу қажеттілігін жояды.
Компанияның жылу панельдерінің 70-тен астам түрі табиғи тасты және басқа да сәнді материалдарды барынша алмастырады, бұл ғимаратты жоғары сапалы оқшаулаумен қамтамасыз етеді, ал өнімнің құны орташа табысы бар адамдарға оның тұтынушысы болуға мүмкіндік береді.
Ішкі нарықта «TEPLOSTIL» пайда болғанға дейін үйлеріне жоғары сапалы сәнді қаптаманы ала алмағандар қысқа мерзімді мюнхендік сылаққа және соңғы уақытта сұйық травертинді қолданды. Екі материалдың да сәндік бояу екенін түсіну керек, ал негізі — жүйелі жаңартуды қажет ететін жарықшақтар мен бастапқы қара сылақ.
Жылу панельдерін пайдаланған кезде бөлек сылаудың, содан кейін қайта сылап тегістеудің қажеті жоқ, бұл уақыт пен ақшаны үнемдейді, өйткені «TEPLOSTIL» өнімдері үйді қыста суықтан және жазда ыстықтан қорғап қана қоймайды, сонымен қатар беріктік сапасына ие болады. Жылу панельдерінің кепілдік мерзімі — 25 жыл. Компанияның жылу панельдері тез танымал болды.
Бір жылдан кейін жалға алынған орынжайдан кету керек деген шешімге келді. Клиенттер ағыны тез өсті! Клиенттер 100% алдын ала төлем жасап, өз кезегін екі-үш ай күтуге дайын болатын деңгейге жетті. Өндірістің дамуы қосымша аумақты қажет етті.
Осылайша, Алматының Индустриалды аймағында тағы бір кәсіпорын пайда болды. Шарттары қарапайым – инвестиция болған жағдайда жер тегін. Зауыт құрылысы шамамен 800 миллион теңгені құраса, оның екі жүз миллионы «Даму» мемлекеттік бағдарламасы бойынша 6 пайызбен жеңілдетілген несиемен алынды.
600 миллион жеке қаражатты табу қиынға соқпады, өйткені «TEPLOSTIL» өнімдері сапасымен клиенттердің жүрегін жаулап алды, ал құны олардың көңілдерінен шықты. Жылу панельдерінің сұранысқа ие екенін көрсететін кейбір сандарға тоқталайық. Ал бұл зауыт тек 2022 жылы іске қосылғанын ескеру керек.
2020 жылдан 2022 жылға дейін қала бюджетіне салық аударымдары 15 еседен астам өсті, оның ішінде ҚҚС – 2020 жылы 13,0 млн теңгеден 2022 жылы 207,6 млн теңгеге дейін, КТС 2020 жылы 121,5 мың теңгеден, 2022 жылы әлеуметтік салық 3,8 млн теңгеге дейін өсті. 2020 жылы 531 мың теңгеден 2022 жылы 8,1 млн. теңгеге дейін, әлеуметтік сақтандыру бойынша міндеттемелер, ММӘС – 2020 жылы 508,6 мың теңгеден 2022 жылы 8,5 млн. теңге.
Бизнес- бұл адамдар туралы
Компанияның осы жылдардағы ең маңызды жетістігі сауда желісін ұйымдастыру деп айтуға болады. Бизнес жоғары сапалы тауар шығара алады, бірақ өнім бір, ең көбінде екі аймақта сатылса, әсіресе жеке тұлғаларға арналған құрылыс материалдары болса, дамуды ұмытуға болады. Өйткені сапа кепілі сайып келгенде, сатып алушылар ағынын азайтуға әкеледі, өйткені жыл сайын бір отбасы үй сала бермейді. Дегенмен, «TEPLOSTIL» жылу оқшаулағыш жабындарын тұрғын үй, азаматтық, өнеркәсіптік, ауылшаруашылық, көлік және басқа құрылыс түрлерінде бірдей қолдануға болатындықтан, жылу панельдері сату аумағын сәтті кеңейтуде.
Негізгі өткізу нарығы 12 түрлі аймақтағы дистрибьюторлар желісімен қамтылған Қазақстан Республикасы болып табылады. Қырғызстанда да эксклюзивті дистрибьютор бар. Жақын арада Өзбекстан мен Ресей Федерациясында дистрибьюторлық сату бөлімін ашу жоспарлануда.
«TEPLOSTIL» өкілдерін оқытуға аса жауапкершілікпен қарайды – барлық дистрибьюторлар Алматыда арнайы дайындықтан өтеді. Жалпы алғанда қызметкерді таңдау мен оқытудағы жауапкершілік компания басшылығының кредосы болып табылады. Компанияның негізін қалаушы Ержан Қалимулдиев айтқандай: «Бизнес – бұл адамдар, адамдар туралы, Мен мұны түсінбестен қалай бизнес жүргізуге болатынын білмеймін ».
Компания басшылығы бизнестің жоғары өсу қарқынын сақтау үшін қызметкерлер қандай дағдылар мен біліктілікке ие болуы керектігін анық түсінеді. Кадрлық саясатқа сәйкес компания қызметкерлерді оқытуды өз бетінше жүргізеді. Кәсіпорын базасында Оқу академиясы құрылды, қызметкерлер тұрақты негізде білім мен біліктілік деңгейін дамыту және арттыру мақсатында әртүрлі оқу орталықтарына жіберіледі.
Сонымен қатар, компания адамдарды олардың күш-жігері мен жетістіктерін марапаттау арқылы жақсарту және инновациялық қызметке қатысуға ынталандырады. Жаһанданудың күшеюін және жұмыс істеудің жаңа тәсілдерін ескере отырып, салауатты еңбек пен өмірдің теңгерімін қамтамасыз етеді. Компания жеке және ұжымдық деңгейде өзара көмек, тану және құрметтеу мәдениетін қалыптастырды. Жұмыс орнында ең тиімді жұмыс істеу үшін барлық қажетті жағдайлар, соның ішінде тегін тамақ беріледі. Жалақы тұрақты түрде индекстеледі, қызметкерлерді дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету, қосымша демалыстар беру, үстемеақылар мен бонустар беру сияқты арнайы әлеуметтік жеңілдіктер беріледі. Сондай-ақ еліміздің қоғамдық ұйымдарына, көп балалы отбасыларға және Алматы аймағы тұрғындарының әлеуметтік осал санаттарына жан-жақты материалдық көмек көрсетілуде.
Болашаққа көзқараспен
«ТЕПЛОСТИЛ» ЖШС армандарды тоқтаусыз жүзеге асыруға қабілетті екенін дәлелдеген өршіл компания екені сөзсіз.
Осылайша, компанияның жоспарларына Алматы қаласының Индустриалды аймағы аумағында әкімшілік-тұрмыстық ғимараттың құрылысы (ол қазірдің өзінде аяқталуда) кіреді. Басшылықтың пікірінше, әкімшілік-тұрмыстық корпус өндірістік, коммерциялық және әкімшілік-басқару деңгейлер арасында болатын бизнес-процестерді айтарлықтай қысқартады. Сонымен қатар, ол қызметкерлерді жалдау және орналастыру бойынша мүмкіндіктерді барынша арттырады, тұтынушыларға өндірісті тікелей көрсету арқылы сатуды жақсартады, бұл тұтынушылардың сенімін айтарлықтай арттырады.
Сонымен қатар, кәсіпорын жаңа өнім – пенопласт шығара бастады. Бұл инвестицияның негізгі мақсаты екі жақты. Біріншіден, өндірілетін термопанельдер мен декорлардың құнын төмендету. Екіншіден, өндірістік қуат, шикізатқа өз қажеттіліктерімізді өтеп қана қоймай, көбік полистиролды сұранысқа ие жеке өнім ретінде сатуға мүмкіндік береді.
Қазіргі уақытта жеке тұлғаларға жылу панельдері мен декорларын сату үлесі шамамен 80% құрайды, өнімнің сапасы мен құнын мемлекет пен ірі бизнес бағалап қойған. Компанияның құзіретінде қазір мектептер, балабақшалар, бизнес орталықтары, көпқабатты үйлер мен тұрғын үй кешендері үшін жылу панельдері бар.
Шетелдік нарықтар белсенді түрде дамып келеді және бірқатар Еуропа елдері мен Канададан қызығушылық пайда болды. ТМД-дан тыс елдерді логистикамен қамтамасыз ету мәселесі шешілуде. Алматы индустриалды аймағының аумағында қазірдің өзінде шалғай өңірлерге өнім жеткізу құнын төмендетуге мүмкіндік беретін теміржол трассасы салынды. Ресей нарығына шығу үшін солтүстік аймақтардың бірінде тағы бір зауыт салу мүмкіндігі қарастырылуда.
Жалпы, «TEPLOSTIL» ЖШС өндіріске, импортты алмастыруға және елдің экспорттық әлеуетін нығайтуға бағытталған жаңа буын бизнесі деп атауға болады.
ТОО «TEPLOSTIL»: бизнес нового поколения
Ержан Калимулдиев, основатель и руководитель ТОО «TEPLOSTIL»
Конкурс «Алтын Сапа» является хорошей возможностью для молодых компаний заявить о себе на всю страну, поэтому в списке претендентов нередко можно встретить новичков бизнеса. Но крайне редко они добиваются признания и стремительного эффективного развития с первой попытки. Поэтому в списке номинантов на особое место можно поставить компанию «TEPLOSTIL» – лидера по производству фасадных термопанелей, успешно запустившего первый в Казахстане завод с тремя видами утеплителя и декоративных фасадных изделий из армированного пенополистирола.
На рынок строительных материалов со своими термопанелями для облицовки компания вышла в 2019 году – небольшой цех в арендованном помещении, производственная мощность около 200 квадратных метров продукции, штат 12 человек, оборот всего пять миллионов тенге в месяц и амбиции руководства, которые, впрочем, оказались не пустыми мечтами, а продуманным стратегическим планом.
Всего пять лет спустя «TEPLOSTIL» – это собственный завод площадью 3,5 тыс м2 стоимостью более 800 млн тенге, более 80 человек в штатном расписании, широкая дистрибьюторская сеть, более 3 500 квадратных метров продукции в день и порядка 300 млн тенге ежемесячного оборота!
Разрушители стереотипов
Секрет успеха «TEPLOSTIL» заключается в первую очередь в том, что пять лет назад основатель компании Ержан Ибрагимулы Калимулдиев нашел свободную нишу и открыл завод, ставший единственным в стране производителем современного облицовочного материала, рассчитанного на широкие круги населения. Завод является самым мощным в стране по выпуску данного вида востребованной продукции. Кроме этого, компания, единственная в Казахстане, кто при производстве утеплителя использует каменную вату и разную толщину пенопласта в зависимости от пожеланий потребителей. Термопанели изготавливаются с защитным слоем, что резко увеличивает гарантию качества и крепежный элемент. Это позволяет до 50% экономить ресурсы потребителей на отопление в осенне-зимний период.
В компании четко выстроена организация бизнеса, сертификация продукции, успешно используется интегрированная система менеджмента качества, социальная ответственность, финансовое планирование и инвестиции в развитие.
По сути, «TEPLOSTIL» ломает стереотип, что современная теплоизоляционная и при этом эстетичная облицовка фасада – это дорого. Продукция компании избавляет от необходимости приобретать такие дорогостоящие камни, как травертин и мрамор, или импортные облицовочные кирпичи.
Более 70 видов термопанелей компании отлично имитируют натуральный камень и другие элитные материалы, качественно утепляя здание, при этом стоимость продукции позволяет стать ее клиентами людям со средним достатком.
До появления «TEPLOSTIL» на отечественном рынке те, кто не мог позволить себе качественную элитную облицовку дома, прибегали к недолговечной мюнхенской штукатурке и в последнее время – жидкому травертину. Надо понимать, что оба материала являются декоративной краской, а основа – это черновая штукатурка, которая подвержена появлению трещин и сколов, которая требует систематического обновления.
При использовании термопанелей не надо отдельно штукатурить, а потом облицовывать, что экономит время и деньги, поскольку продукция «TEPLOSTIL» не только защитит дом от холода зимой и жары летом, но и обладает таким качеством, как долговечность. Гарантийный срок термопанелей составляет 25 лет. Термопанели компании довольно быстро завоевали популярность.
Всего через год пришло понимание, что из арендованного помещения надо уходить. Поток клиентов стремительно увеличивался! Дошло до того, что клиенты делали стопроцентную предоплату и готовы были ждать своей очереди два-три месяца. Развитие производства требовало дополнительных площадей.
Так в Индустриальной зоне Алматы появилось еще одного предприятие. Условия простые – земля бесплатно, но при наличии инвестиций. Строительство завода обошлось примерно в 800 млн тенге, из них 200 млн – это заемные средства по госпрограмме «Даму», по которой предусмотрен льготный кредит под 6%.
Заработать 600 млн собственных средств не составило труда, поскольку продукция «TEPLOSTIL» покорила сердца клиентов качеством, а стоимостью – кошельки потребителей. Вот несколько цифр, свидетельствующих о росте популярности термопанелей. И это с учетом, что завод был запущен только в 2022 году.
Налоговые отчисления в бюджет города с 2020 года по 2022 год возросли более чем в 15 раз, в том числе НДС – с 13,0 млн в 2020 до 207,6 млн тенге в 2022 году, КПН – с 121,5 тыс. тенге в 2020 году возрос до 3,8 млн тенге в 2022 году, социальный налог – с 531 тыс. тенге в 2020 году до 8,1 млн в 2022 году, обязательства по социальному страхованию, СО, ООСМС – с 508,6 тыс. тенге в 2020 году до 8,5 млн в 2022 году.
Бизнес – это о людях
Наиболее важным достижением компании за эти годы можно назвать организацию сети продаж. Бизнес может выпускать товары высочайшего качества, но о развитии можно забыть, если продукция продается в одном, максимум, в двух регионах, тем более, если речь идет о строительных материалах для физических лиц. Ведь гарантия качества в конце концов приведет к тому, что поток покупателей начнет снижаться, поскольку не каждый год семья строит по дому. Однако благодаря тому, что теплоизоляционные покрытия «TEPLOSTIL» с одинаковым эффектом могут использоваться в жилищно-гражданском, промышленном, сельскохозяйственном, транспортном и других видах строительства, термопанели успешно расширяют географию продаж.
Основным рынком сбыта является Республика Казахстан, который охвачен сетью дистрибьютеров уже в 12 различных регионах. Также имеется эксклюзивный дистрибьютер на территории Кыргызстана. В скором будущем планируется открытие дистрибьютерского отдела продаж на территории Узбекистана и РФ.
К подготовке представителей в «TEPLOSTIL» подходят крайне ответственно – все дистрбьютеры проходят специальное обучение в Алматы. Вообще, ответственность в подборе и подготовке персонала – кредо руководства компании. Как сказал основатель компании Ержан Калимулдиев: «Бизнес – это люди, про людей, о людях. Я не знаю, как можно заниматься бизнесом, не понимая этого».
Руководство компании четко представляет, какими навыками и квалификацией должны обладать сотрудники для поддержания высоких темпов роста бизнеса. Согласно кадровой политике, компания самостоятельно проводит обучение сотрудников. На базе компании создана Академия обучения, на постоянной основе сотрудники направляются в различные учебные и образовательные центры с целью развития и повышения уровня знаний и квалификации.
Кроме того, компания мотивирует людей участвовать в деятельности по улучшению и инновациях, вознаграждая за их усилия и достижения. Обеспечивается разумный баланс между работой и личной жизнью с учетом растущей глобализации и использованием новых методов работы. На предприятии сформирована культура взаимопомощи, признания и уважения на индивидуальном и командном уровне. На рабочем месте обеспечены все необходимые условия для наиболее эффективной отдачи, вплоть до бесплатного питания. Зарплата постоянно индексируется, выделяются специальные социальные пакеты – обеспечение сотрудников лекарственными препаратами, предоставление дополнительного отпуска, бонусов и премий. Также оказывается посильная материальная помощь общественным организациям страны, многодетным семьям и социально уязвимым категориям населения алматинского региона.
С прицелом на будущее
ТОО «TEPLOSTIL», бесспорно, – амбициозная компания, которая доказала, что способна воплощать мечты в реальность, не останавливаясь на достигнутом.
Так, в планах компании – строительство (оно уже заканчивается) административно-бытового корпуса на территории Индустриальной зоны Алматы. По мнению руководства, АБК позволит существенно сократить бизнес-процессы, протекающие между производственным, коммерческим и административно-управленческим звеньями. Кроме того, позволит максимально расширить возможности в части найма и размещения сотрудников, улучшить продажи путем непосредственной демонстрации производства потребителям, что существенно усилит доверие потребителей.
Кроме того, компания уже начала выпуск нового продукта – пенопласта. Основная цель этих инвестиций двойная. Во-первых, снижение себестоимости производимых термопанелей и декоров. Во-вторых, производственные мощности позволяют не только покрывать собственную потребность в сырье, но и реализовывать пенопласт как отдельный продукт, который пользуется спросом.
На данный момент доля продаж термопанелей и декора физическим лицам составляет примерно 80%, но качество и стоимость продукции уже оценило государство и крупный бизнес. В активе компании теперь есть поставки термопанелей для школ, детсадов, бизнес-центров, многоэтажных домов, жилых комплексов.
Активно осваиваются зарубежные рынки, появился интерес со стороны ряда европейских стран и Канады. Вопрос логистики в дальнее зарубежье находится на стадии решения. На территории Индустриальной зоны Алматы уже построен железнодорожный тупик, который позволит снизить расходы на поставку продукции в отдаленные регионы. Рассматривается возможность строительства еще одного завода в одном из северных регионов для выхода на рынок России.
В целом ТОО «TEPLOSTIL» можно назвать бизнесом нового поколения, который сосредоточен на производстве, импортозамещении и усилении экспортного потенциала страны.